13 grudnia o godz. 19:00 w Forum Przestrzenie rozpocznie się III panel z cyklu „Biznes Muzyczny”. Tym razem zgłębimy tajniki dziennikarstwa i spróbujemy dowiedzieć się, w jaki sposób powstają najlepsze audycje, czy radio nadal jest popularnym środkiem komunikacji i kreacji artysty, jak udzielać wywiadów, by zaprezentować swoją twórczość itp.
Naszymi gośćmi będą:
Piotr Czarnota – Antropolog kultury, tłumacz, dziennikarz muzyczny. Autor dwóch audycji muzycznych w Radiu Bez Kitu i Radiofonii. Z Radiofonią związany od pierwszych dni istnienia w 2009 roku aż do dziś. Przez kilka lat przygotowywał relacje z większości polskich festiwali muzycznych, przeprowadził dziesiątki wywiadów na festiwalach i koncertach. Od 2013 redaktor naczelny Stowarzyszenia Radiofonia.
Krzysztof Pietraszewski – Dziennikarz muzyczny związany od 2009 r. z radiem krakowskim Radiofonia, w którym m.in. prowadzi autorską audycję „Muzykoteka”, autor bloga o tej samej nazwie, członek redakcji pisma „Glissando”, współpracuje z magazynem „PopUpMusic.pl” i „Underton.pl”. Absolwent prawa na UJ, pracuje w branży kulturalnej.
Łukasz Pytko – Pierwsze próby dziennikarskie odbył SKWK, NiceSport i wreszcie w krakowskim oddziale sportu w Gazecie Wyborczej. Najpierw współpracował z Laif i WAVE, obecnie z Brand New Anthem oraz w dziale kultury LoveKraków.
Konrad ‚Destroyer’ Ramotowski – Muzyk, gitarzysta, wokalista, kompozytor i nauczyciel muzyki, absolwent Animacji Kultury UJ, od 2006 roku związany z warszawskim zespołem Hate, z którym nagrał dotychczas trzy albumy studyjne: Morphosis, Erebos, oraz tegoroczny Solarflesh, wydany dla Napalm Records. Wokalista i gitarzysta krakowskiego Kriegsmaschine (LP Altered States of Divinity, split Transfigurations). Współpracował także sesyjnie z grupami Crionics (bass) i Stillborn (wokale). Artysta jest endorserem: Ibanez Guitars, Ernie Ball, 9th Circle Tattoo, NoLogo Pics, Dv Laboga.
Jarosław Szubrycht – Redaktor naczelny portalu internetowego T-Mobile Music i właściciel firmy Trzecie Ucho, koncentruje się na obszarze, na którym muzyka, marketing i media cyfrowe mogą się spotkać. Do jego klientów należą Beats Festival (Polska) i OFF Festival. Jarek ma 15 lat doświadczenia w branży muzycznej także jako dziennikarz, piszący zarówno o popkulturze jak i mainstreamie. Fani twórczości metalowej znają go z zespołu Lux Occulta.
Spotkanie poprowadzą Karolina Borodziuk (studentka Instytutu Kultury) i Michał Wójcik (Krakowska Scena Muzyczna).
Zapraszamy!