Violetta Live

25 sierpnia 2015 19:00
129PLN/499-2200PLN (VIP)
  • Martina Stoessel wraz z resztą obsady "Violetty"

„VIOLETTA LIVE” – KOLEJNE KONCERTY W POLSCE

Z uwagi na ogromne zainteresowanie koncertami „Violetta Live” w Łodzi, The Walt Disney Company Polska ogłasza, że Martina Stoessel wraz z resztą obsady powróci do Polski z międzynarodowym tournée jeszcze w 2015 roku. Koncerty odbędą się w Warszawie 22 sierpnia 2015 o godz. 19:00 oraz w Krakowie 25 sierpnia 2015 o godz. 19:00.

Bilety trafiły do sprzedaży 13 grudnia 2014 r., na www.livenation.plnajtańsze bilety w cenie od 129 złotych.

Hospitality Package dostępny na www.PerfectPR.pl

OFERTA VIP:
VIP GOLD with Meet & Greet – 2200 – 1799 zł
http://info.musicmarketing.pl/violleta/gold_mg.html

VIP GOLD -749 zł
http://info.musicmarketing.pl/violleta/gold.html

VIP SILVER – 629 zł
http://info.musicmarketing.pl/violleta/silver.html

VIP BRONZE – 499 zł
http://info.musicmarketing.pl/violleta/bronze.html

Więcej informacji na stronie: www.disney.pl/violettalive

Podczas koncertu „Violetta Live” wystąpią członkowie obsady serialu z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico). Na scenie do aktorów dołączy ekipa energicznych tancerzy i fantastyczny zespół muzyczny.
Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu, a „Violetta” święci tryumfy na każdym rynku, na którym się pojawia. Nazywana pierwszą „operą mydlaną” dla dzieci, produkcja skupia widzów wokół emocjonujących zwrotów akcji w życiu utalentowanej Violetty, która śpiewem i tańcem toruje sobie drogę przez trudności jej nastoletniego życia, kiedy to po wielu latach spędzonych w Europie wraca do rodzimego Buenos Aires. „Violettę”, dubbingowaną w 15 językach, między kwietniem a czerwcem 2014 r. obejrzało ponad 40 milionów widzów.

„Violetta” okazała się wielkim sukcesem w wielu kategoriach produktowych, obejmujących modę, akcesoria do domu, artykuły papiernicze, kosmetyki, zabawki, elektronikę, książki i czasopisma. Ścieżka dźwiękowa serialu wielokrotnie pokryła się platyną, sprzedając się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów kopii. „Violetta” ma ponad 350 milionów odsłon na portalu YouTube, a we Włoszech, Hiszpanii i Francji przebija Justina Biebera w ilości wyszukiwanych fraz.

Komentarze

Powered by Facebook Comments